DE ZIUA TA MAMĂ


E o zi de pimăvară și afară,dar și-n mine
Mamă astăzi gândul zboară de departe către tine
Numai sunt acsaă acum,ca-n alți ani,dar vreau să știi
Ziua ta meriți să fie,mamă în fiecare zi

Acum nu sunt lângă tine că-ți doreai s-ajung departe
Chiar dacă vorbim prea rar,te rog să nu-ți fie teamă
Vei fi-ntotdeauna prima , știi că nu am altă mamă.

Am plecat de lângă tine,nu mai suntem împreună,
Dar ți-aud și-acuma vocea cum îmi spune"noapte bună "
Cu-al meu prim cuvânt rostit ,MAMĂ ,te-am strigat pe tine,

Tu m-ai învățat să cred,să respect și să iubesc,
Nuștiu de-mi ajunge-o viață,pentru tot să-ți mulțumesc.
Mamă știu c-aceste rânduri,cu ochi umezi le citești,
Pentru că ți-e dor de mine...să știi că și tu-mi lipsești,

Astăzi nu sunt lângă tine,să te-ating și să-ți zâmbesc
Dar te am mereu în suflet........
La mulți ani și.......Te iubesc !

Autor Flick

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu