・✿.。.CHEIA POTRIVITĂ ・✿.。.



La un călugăr, a venit o femeie să-i ceară ajutorul, fiindcă nu avea înţelegere în casă.
- Ce ai făcut în această situaţie ,a întrebat-o călugărul ?
 Am încercat să-mi coving bărbatul,certând-ul .
- Ahaaaaa...
- Şi când aţi mai avut iar probleme ce-ai mai făcut ?
 Păi,acelaşi lucru,a răspuns din nou femeia .
 I-am reproşat şi l-am certat şi de fiecare dată am făcut la fel,la fel,la fel.
 Călugărul a scos o grămadă de chei şi dându-i una femeii, a rugat-o să deschidă uşa din faţa lor.A încercat femeia,a tot încercat,dar nepotrivindu-se cheia,a cerut alta.
- Nuuuu , poate nu ai ştiut tu, cum să o deschizi, femeie ! hai, încearcă,mai încearcă ......
Dar oricât s-a străduit,tot nu a putut deschide.
 Părinte, daţi-mi toată grămada de chei şi aflu eu care este cea potrivită,l-a rugat femeia.
 Privind-o cu căldură,călugărul i-a răspuns :
- Acum înţelegi,ce am vrut eu să-ţi dovedesc ?
- Cum nu poţi deschide tu o uşă cu o cheie care nu i se potriveşte...........oricât ai încerca ,tot aşa nu poţi deschide sufletul bărbatului tău cu aceeaşi vorbă de ceartă cu care încerci mereu.
- Caută cheia potrivită...... şi, dacă o vei găsi ,sigur  vei putea deschide .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu