NU CAUT RĂSPUNS ÎNTREBĂRILOR MELE





Nu caut rǎspuns ȋntrebǎrilor mele
Ȋn inima mea am gǎsit un rǎspuns
Atunci cȃnd pǎșeam rǎtǎcind printre stele
Iertarea, Iubirea la mine-au ajuns.


Ce simplu era și ce cale-ncurcatǎ
Am vrut sǎ strǎbat cǎutȃnd ce-am pierdut,
Spre mine-am privit și-am simțit dintr-odatǎ
Eu ce cǎutam… totdeaun-am avut!


E-n mine ,adȃncǎ, sǎmȃnța aceea
Ce El a sǎdit-o și ea a-nflorit!
Rǎspunsul ȋl am și dețin chiar și cheia
Ce-mi poate deschide un drum nesfȃrșit!


De-acum nu mai caut rǎspunsuri, Iubire,
Te simt, ești aici, ești chiar inima mea,
Iertȃnd am jurat sǎ aduc fericire
Oriunde pe calea ce o voi urma.


Nu caut rǎspuns ȋntrebǎrilor mele
De mȃna m-a luat acel Ȋnger de sus,
Atunci cȃnd pǎșeam rǎtǎcind printre stele
Iertarea, Iubirea la mine-au ajuns!.....

.Autor/.Liliana Trif

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu