RUGĂMINTEA UNUI BĂRBAT


Un bărbat era sătul de a merge la muncă în fiecare zi,iar soția lui să stea acasă.Voia să vadă cu ochii lui ce se petrece în timp ce el muncea din greu la birou,zicând astfel :
"- Doamne eu merg la serviciu în fiecare zi și muncesc opt ore pe zi în timp ce soția mea stă fără nici o grijă acasă.Vreau ca și ea să știe prin ce trec eu zilnic,așa că te rog permite-mi să facem schimb pentru o zi.Amin ! "
Dumnezeu,în minunata sa înțelepciune,i-a îndeplinit dorința.
Dimineața următoare, destul de sigur pe sine,bărbatul se trezi în pielea soției.
S-a ridicat a gătit micul dejun pentru partenerul său de viață.a trezit copii,le-a pregătit hainele ,le-a servit micul dejun,le-a pregătit pachetele pentru școală,i-a dus la școală,a venit repede acasă,a adunat toate hainele murdare și le-a dus la spălat ,s-a dus la bancă,s-a dus la cumpărături și din nou acasă ca să lase cumpărăturile;apoi a plecat să plătească datoriile lunare.Revenită acasă,era deja ora 13.A făcut paturile și a adunat alte rufe,a dat cu aspiratorul în toată casa,a șters praful și a spălat bucătăria. A fugit apoi la școală după copii cu care,pe drum,a intrat în discuții contradictorii.Acasă a pregătit mâncare pentru copii și s-a ocupat de ei ca să-și facă temele.Apoi și-a instalat  masa de călcat și a început să calce uitându-se cu coada ochiului la TV.La ora 16.30 a început să curețe cartofii,să spele legumele pentru salată,a gătit carnea de porc și a pregătit mâncarea pentru cină.După cină. din nou, a spălat toată bucătăria,vasele , a adunat din nou toate hainele,a făcut baie copiilor și i-a pregătit de culcare.La ora 21 era deja extenuată datorită treburilor din timpul zilei,dar pentru ea ziua încă nu s-a terminat încă.....era așteptată în pat de soțul său pentru a face dragoste .
A doua zi bărbatul s-a trezit și imediat a venit în genunchi înaintea lui Dumnezeu și i-a zis :
"-Doamne, nuștiu la ce m-am gândit când am cerut să fiu în pielea soției mele.... am greșit așa de mult s-o invidiez pe soția mea crezând că stă degeaba toată ziua.....Te rog,te rog mult,dar te rog fă schimbarea la loc cum eram.Amin ".
Dumnezeu în infinita Sa înțelepciune i-a replicat: Fiule,cred că ai învățat o lecție bună și bucuros aș face schimbarea înapoi ,dar vezi tu.....va trebui să aștepți nouă luni ...noaptea trecută ai rămas gravidă și va trebui să și naști !.. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu