O POVESTE SUPERBĂ DE IUBIRE


Bărbatul care se întâlneşte cu o femeie deşi este căsătorit. Toată lumea îl susţine şi mulţi îl invidiază .  Iată povestea spusă chiar de el  :
Am o confesiune de făcut: mă întâlnesc cu cineva, deşi sunt căsătorit.

Este o femeie incredibilă. Este frumoasă, inteligentă, vicleană, puternică… şi are o credinţă imensă în Dumnezeu. Îmi place la nebunie să o scot la cină, Să mergem la filme, să ne uităm la tv… şi să îi spun cât este de frumoasă. Nu-mi amintesc când a fost ultima dată când am fost supărat mai mult de cinci minute pe ea. Zâmbetul ei îmi înfrumuseţează întotdeauna ziua, indiferent de circumstanţe.
Uneori, îmi face vizite neanunţate la locul de muncă, îmi aduce de mâncare sau chiar mă surprinde cu o prăjitură făcută special de ea. Nu-mi vine să cred cât de norocos sunt că mă întâlnesc cu o astfel de femeie chiar dacă sunt căsătorit. Vă sfătuiesc pe toţi să încercaţi asta – vă va schimba complet viaţa.

Oh! V-am spus că femeia cu care mă întâlnesc este chiar   soţia mea? La ce vă aşteptaţi?

                                                             Autor - Jarrid Wilson

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu