VISE....



Un băiat sărac era îndrăgostit de fiica unui bărbat foarte bogat. Într-o zi, tânărul a cerut-o pe fată de soție, iar aceasta a spus:
- Ascultă, salariul tău lunar este cât primesc eu, în fiecare zi,bani de buzunar. Cum aș putea să mă căsătoresc cu tine ?
Cum te-ai putut gândi la așa ceva ? Eu nu te pot iubi, așa că uită de mine și căsătorește-te cu cineva de nivelul tău !
Timpul a trecut și tânărul tot nu reușea să își scoată din cap imaginea ei. 

După 10 ani, s-au întâlnit, din întâmplare, pe stradă.
Femeia a fost prima care a vorbit :

Ce mai faci ?  Eu sunt căsătorită și știi ce salariu primește soțul meu ? 15.000 de dolari pe lună ! Iți vine sa crezi ? Și este și foarte inteligent !”
Ochii bărbatului s-au umplut de lacrimi, când a auzit aceste vorbe.
Câteva secunde mai târziu, soțul femeii a venit în spatele ei, însă înainte ca ea sa mai adauge ceva, acesta a spus:
- Domnule,văd că nu mai este nevoie să fac prezentările deja mi-ați cunoscut soția !
Draga mea, domnul este șeful meu, eu sunt unul dintre cei care lucrează la proiectul lui de 100 de milioane de dolari.
Femeia a încremenit, nu a mai putut spune niciun cuvânt.
După ce și-au luat rămas bun și au plecat fiecare pe drumul său, soțul ei a adăugat :

Să-ți spun un lucru interesant. Șeful meu a fost îndrăgostit, până peste cap, de o femeie. A făcut tot posibilul să-i câștige inima, însă nu a reușit. Nu a uitat-o, nici până în ziua de astăzi, așa că a rămas necăsătorit .
Viața este un joc de bumeranguri .Gândurile,cuvintele și faptele noastre se întorc la noi , mai devreme sau mai târziu , cu acuratețe năucitoare.
Neale Donald Walsch

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu