ASCULTĂ INIMA...


Supus greşelii ca oricare om
M-am risipit în multe părţi
Dar am făcut o casă, am sădit un pom,
Am scris şi publicat câteva cărţi.


Am şi urcat pe scară socială,
Nu am făcut pe nimeni de ruşine.
Aş fi putut mai mult, fără-ndoială
Dar mi-a plăcut să am zilele pline

Nu doar cu munca şi alergătură,
Şi dat din coate s-ajung "cineva"
Să strâng averi sau bani peste măsură
Mi-am ascultat adesea inima.
Din timpul ce-l aveam mi-am alocat
Şi părţi pentru iubire sau visare
Şi-n mod firesc am savurat
Plăcere, bucurie, desfătare.

Cu glume, veselie şi decenţă
Mi-a plăcut drumul să străbat
Fără încrâncenare şi stridenţă,
În marş normal şi nu în marş forţat.

Şi dacă viaţa e un munte
Pe care să-l tot urci necontenit
Nu-i înţelept şi nici cuminte
Să n-ai resurse pentru coborât.

Autor/NăstaseCostache/Bilanț

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu