TOT RESPECTUL MEU ROMÂNE !


Mai flutură în vânt stindardul românesc,
Mai sunt încă români, ce țara și-o iubesc,
Oriunde ați fi plecați... Români, nu uitați glia!
Acolo ne-am născut,... TRĂIASCĂ ROMÂNIA... 


Că nu a fost ușor și poate nu va fi
Dar suntem un popor, atât cât vom trăi,
De ziua națiunii, doresc să fiți iubiți,
Oriunde ați fi în lume...ROMÂNI FIȚI FERICIȚI!

Dacă mai cade încă, o lacrimă, pe față,
Emoții te cuprind și-ți este dor de casă...
Înseamnă că mai ai acolo rădăcini
Și nu-ți este rușine să spui... -EU SUNT ROMÂN!

La mulți ani de ziua noastră , dragi români de prin străini,
La mulți ani și țării noastre,cinste bravilor români,
Celor ce-au rămas acasă și mai cred că va fi bine ,
Îmi aduc modest omagiul...
TOT RESPECTUL MEU ROMÂNE!

Autor/Liliana Lili 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu