OAMENII SUNT TRECĂTORI........DAR NU TOȚI TRECĂTORII SUNT OAMENI..


Poate că noi oamenii,ar trebui să avem sufletele transparente,la vedere.Nu ascunse în trupuri acoperite cu haine și mascate de chipuri zâmbitoare.Poate că,având sufletele la vedere,unele persoane nu ne-ar mai produce dureri și nedreptăți văzând că avem propriile noastre dureri. Eu nu sunt mai bună decât restul lumii ,dar am o calitate pe care părinții mi-au educat-o .......înainte să judec un om ,să mă gândesc că are propriile lui lupte de dus ...că are deja dureri,neajunsuri și să nu contribui și eu la tristețea lui. Simt un degust profund ori de câte ori văd oameni bârfind și denigrând alte persoane....chiar  nu-i înțeleg cum pot fi atât de răi ,sau poate li se pare că sunt mai buni decât  cei pe care îi jignesc !!!!
Noi, între noi, avem atâtea lucruri frumoase de împărtășit,de povestit,putem învăța unii de la alții ,putem fi prieteni.........DAR FACEM ALEGERI GREȘITE.....Gânduri.via/ Insomnii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu