N-AI DREPTUL SĂ MĂ JUDECI

Nu mă cunoşti, n-ai dreptul să mă judeci! N-am împărţit acelaşi drum la doi,
Nu am urcat desculţi acelaşi munte, E mare depărtarea între noi.  

Nu-mi judeca greşelile făcute,
N-avem aceleaşi lecţii de-nvăţat,
N-ai cum să-mi vezi nici rănile din suflet
Nici demonii cu care m-am luptat.

Nu mă privi de parcă m-ai cunoaşte,
Pe chipul meu nu poţi citi nimic,
Închisă este poarta către mine
Iar ochiul ce-ţi arunci, atât de mic.

Mi-am înfruntat zi după zi destinul
Şi nu m-am plâns chiar dacă mi-a fost greu,

N-am judecat pe cel de lângă mine
Şi nu L-am mâniat pe Dumnezeu.

Am navigat pe mări învolburate
Când tu priveai adesea de la mal,
Nu judeca, de ştii că nu se poate
A pune între noi semnul =egal=!

Autor: Maria Marinescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu